ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΛΑΟΣ WE HELLENES ARE AN HONEST AND HONOURABLE PEOPLE
Throughout our history we are a people that have questioned everything and have thus consequently made many important discoveries that have benefited all of mankind. These we willingly have shared with all the peoples of the world.
In our checkered history we like all the ancient peoples conducted our wars for more arable land, for minerals etc....to improve the lot of our people. However, we never conducted wars to impose by force our Hellenic principles and values and our Indigenous Hellenic Religion onto other peoples. Yes, it is true, wherever we went we gladly educated the people of other nations.
In the Hellenic Diaspora of the 21st century we are dedicated to keeping alive our Hellenic identity, our Hellenic language, our Indigenous Hellenic Religion and our Hellenic Value system and way of life - Ελληνικός Αξιακός Τρόπος Ζωής.
We are also very keen on making a valuable contribution in all facets of life in the countries that have shown us much generous hospitality. We believe in giving back to these our adopted countries. Philanthropy is something which is very much in our blood. In this way we express our enormous gratitude for this hospitality.
We are not interested in changing our names to sound like the names of the people in our adopted countries. With us Hellenes, what you see is what you get.
We are not a cunning people who change their names so that they can go underground in order to have economic progress and to take over the economy of the country they are living in. We are not interested in taking over the political parties of the countries we live in with this underground method. We are not interested in politically taking over the countries we live in.
However as individuals we are interested in participating in the political process in order to make our contribution...this we see as our duty.
We are not interested in taking control of the Mass Media i.e. the T.V. stations, the Radio stations, the Newspapers and Magazines of the countries we live in.
All the above mentioned philosophy expressed, is in line with our Hellenic PHILOTIMO. This is what makes us Hellenes an honest and honourable people.
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΛΑΟΣ
Σε όλη την ιστορία μας είμαστε ένας λαός που αμφισβήτησε τα πάντα και, ως εκ τούτου, έκανε πολλές σημαντικές ανακαλύψεις που ωφέλησαν όλη την ανθρωπότητα. Αυτά πρόθυμα τα έχουμε μοιραστεί με όλους τους λαούς του κόσμου.
Στην βαθιά ιστορία μας, όπως όλοι οι αρχαίοι λαοί διεξήγαγαμε τους πολέμους μας για περισσότερη καλλιεργήσιμη γη, για ορυκτά κ.λπ... για να βελτιώσουμε την κατάσταση του λαού μας. Ωστόσο, ποτέ δεν κάναμε πολέμους για να επιβάλουμε με τη βία τις ελληνικές αρχές και αξίες μας και την αυτόχθονη ελληνική θρησκεία μας σε άλλους λαούς. Ναι, είναι αλήθεια, όπου κι αν πήγαμε εκπαιδεύαμε (κάναμε παιδεία) με χαρά τους ανθρώπους άλλων εθνών.
Στην Ελληνική Διασπορά του 21ου αιώνα είμαστε αφοσιωμένοι στο να κρατάμε ζωντανή την Ελληνική μας ταυτότητα, την Ελληνική μας Γλώσσα, την Αυτόχθονη Ελληνική Θρησκεία μας και το Ελληνικό Αξιακό μας σύστημα και τρόπο ζωής - Ελληνικός Αξιακός Τρόπος Ζωής.
Είμαστε επίσης πολύ πρόθυμοι να κάνουμε μια πολύτιμη συνεισφορά σε όλες τις πτυχές της ζωής στις χώρες που μας έχουν δείξει γενναιόδωρη φιλοξενία. Πιστεύουμε ότι πρέπει να συμβαλλούμε θετικά σε αυτές τις χώρες που υιοθετήσαμε. Η φιλανθρωπία είναι κάτι που είναι πολύ μέσα στο αίμα μας. Με αυτόν τον τρόπο εκφράζουμε την τεράστια ευγνωμοσύνη μας για αυτή τη φιλοξενία. Δεν μας ενδιαφέρει να αλλάξουμε τα ονόματά μας ώστε να ακούγονται σαν τα ονόματα των ανθρώπων στις υιοθετημένες χώρες μας. Με εμάς τους Έλληνες, αυτό που βλέπει ο κόσμος είναι αυτό που παίρνει, που εισπράττει. Δεν είμαστε πονηροί άνθρωποι που αλλάζουν τα ονόματά τους για να έχουν οικονομική πρόοδο και να κυριεύσουν την οικονομία της χώρας που ζουν. Δεν μας ενδιαφέρει να πάρουμε τον έλεγχο τα πολιτικά κόμματα των χωρών που ζούμε με αυτή την υπόγεια μέθοδο. Δεν μας ενδιαφέρει να κυριεύσουμε πολιτικά τις χώρες που ζούμε. Ωστόσο, ως άτομα μας ενδιαφέρει να συμμετέχουμε στην πολιτική διαδικασία για να μπορούμε να συνεισφέρουμε... αυτό το βλέπουμε ως καθήκον μας. Δεν μας ενδιαφέρει να πάρουμε τον έλεγχο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, δηλαδή των τηλεοπτικών σταθμών, των ραδιοφωνικών σταθμών, των εφημερίδων και των περιοδικών των χωρών στις οποίες ζούμε. Όλη η προαναφερθείσα φιλοσοφία που εκφράζεται είναι σύμφωνη με το Ελληνικό μας ΦΙΛΟΤΙΜΟ. Αυτό είναι που μας κάνει εμάς τους Έλληνες έναν τίμιο και έντιμο λαό.
DESTINY or FREE WILL?
(the transformative power of Necessity)
In the theology of our ancestors, the mysterious deity "Necessity" is mentioned, mother of the three Fates (Cloth, Lachesis, Atropos - Κλωθώ, Λάχεσις, Άτροπος), who through her three daughters dominates the past, present and future. None of the gods can intervene in the decisions of Necessity, except Zeus, who represents the universal Mind. Because the lord of the gods, the universal Zeus/Mind, is above all and his supreme power is channeled into the human being through Reason.
To understand the above, we should take into account two of the reasons that make man stand out from other living beings:
1. It is the only creature that has the ability to stand upright, like a column firmly planted on the ground and rising towards the sky, while no other living being has the ability to stand upright (90°) towards the ground.
2. It has an intellect that can control, examine, make associations, judge and decide after reasoning.
The correct (90°) attitude of the spine towards the ground connects the earthly existence with the heavenly payment of man. With his feet he treads firmly on the earth, where he will fight, while the trunk rises towards the sky, from where his soul will receive breath and inspiration, which will be expressed through the mind that sits on the top of the head. An imprint (Earth to Heaven) is the Ionic column, the spiral end of which resembles the helices of the brain.
Therefore, only man wills, while the animal wants, while the distinct difference between "willing" and "wanting" precisely defines the difference of man from the rest of living beings.
As,
"Want" reflects the desire of instincts and emotions, meaning that at any moment we can want anything: to eat, to sleep, to mate, to attack, to steal, to kill, to take revenge. An animal can do all this whenever it wants, while a human must make a logical examination of all contingencies and foresee the future consequences, taking initiative and taking responsibility for his actions. It is the thinker, the superior, the one who will set the boundaries between instinct and logic and constructively connect the "needs" on both sides for the benefit of his psychosomatic development.
This is the Freedom of the Will and only man, as a rational being, can make the distinction by interfering with his destiny. But when, over and over again, there is audacity, a lack of reaction to challenges and a refusal to take responsibility, then destiny is fixed and "away impossible".
But
when the person is FORCED to ask for a way out and start the struggle, then through the new experiences, he will begin to transform from a helpless creature to a free being, with correct judgment, proportional to the correct posture of his body.
This is the transforming power of the goddess Necessity and the positive side of destiny that is only achieved when man manages to escape the trap of passivity and the immobility of fatalism.
"go away (to escape) is impossible" is this destiny? Or is it the challenge that activates the soul in constructive cooperation with the intellect, so as to jump over obstacles and redefine the "inevitable" for the benefit of critical thinking based on Logic?
A reasonable question of an intelligent being, who will always seek an answer through the spiral movement of thought!
Stilvi M.M.
..............................................
ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ή ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ;
(η μεταμορφωτική δύναμη της Ανάγκης)
Στην θεολογία των προγόνων μας αναφέρεται η μυστηριακή θεότητα "Ανάγκη", μητέρα των τριών Μοιρών (Κλωθώ, Λάχεσις, Άτροπος), η οποία μέσω των τριών θυγατέρων της εξουσιάζει παρελθόν, παρόν και μέλλον. Κανείς από τους θεούς δεν μπορεί να επέμβει στις αποφάσεις της Ανάγκης, εκτός του Διός, ο οποίος εκπροσωπεί τον συμπαντικό Νού. Επειδή ο άρχων των θεών, ο συμπαντικός Ζευς/Νους, είναι υπεράνω όλων και η υπέρτατη δύναμή του διοχετεύεται στην ανθρώπινη υπόσταση μέσω της Λογικής.
Για να κατανοήσουμε τα παραπάνω, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας δύο από τους λόγους που κάνουν τον άνθρωπο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα έμβια όντα:
1. Είναι το μοναδικό πλάσμα που έχει την δυνατότητα να στέκει όρθιο, σαν κίονας που πατά γερά στη γη κι ανέρχεται προς τον ουρανό, ενώ κανένα άλλο εμβιο ον δεν έχει την ικανότητα της ορθής (90°) στάσεως προς το εδαφος.
2. Διαθέτει νόηση που μπορεί να ελέγχει, να εξετάζει, να κάνει συνειρμούς, να κρίνει και ν' αποφασίζει κατόπιν συλλογισμού.
Η ορθή (90°) στάση της σπονδυλικής στήλης προς το έδαφος, συνδέει την γήινη υπόσταση με την ουράνια καταβολή του ανθρώπου. Με τα πόδια του πατά γερά στη γη, εκεί όπου θα δώσει τον αγώνα, ενώ ο κορμός ανέρχεται προς τον ουρανό, απ' όπου η ψυχή του θα λάβει πνοή κι έμπνευση, η οποία θα εκφραστεί μέσω του μυαλού που εδράζει στην κορυφή της κεφαλής. Απαύγασμα αποτύπωσης (Γης προς Ουρανό) είναι ο Ιωνικός κίονας, η ελικοειδής απόληξη του οποίου προσομοιάζει τις έλικες του εγκεφάλου.
Γι' αυτό, μόνον ο άνθρωπος βούλεται, ενώ το ζώο θέλει, ενώ η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στο "βούλομαι" και το "θέλω" προσδιορίζει επακριβώς την διαφορά του ανθρώπου από τα υπόλοιπα έμβια όντα.
Καθώς,
Το "θέλω" αντανακλά την επιθυμία ενστίκτων και συναισθημάτων, που σημαίνει ότι κάθε στιγμή μπορούμε να θέλουμε το καθετί: να φάμε, να κοιμηθούμε, να ζευγαρώσουμε, να επιτεθούμε, να κλέψουμε, να σκοτώσουμε, να εκδικηθούμε. Ένα ζώο μπορεί να κάνει όλα αυτά όποτε θελήσει, ενώ ο άνθρωπος οφείλει να προβεί σε λογική εξέταση όλων των ενδεχομένων και να προβλέψει τις μελλοντικές επιπτώσεις, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία και παίρνοντας την ευθύνη των πράξεών του. Είναι ο σκεπτόμενος, ο άνω θρώσκων, εκείνος που θα θέσει τα όρια ανάμεσα στο ένστικτο και την λογική και θα συνδέσει εποικοδομητικά τις εκατέρωθεν "ανάγκες" προς όφελος της ψυχοσωματικής του ανέλιξης.
Αυτή είναι η Ελευθερία της Βούλησης και μόνον ο άνθρωπος, ως έλλογο όν, μπορεί να κάνει τον διαχωρισμό επεμβαίνοντας στο πεπρωμένο του. Αλλά, όταν κατ' επανάληψη, υπάρχει ατολμία, έλλειψη αντιδράσεων στις προκλήσεις και άρνηση ανάληψης των ευθυνών, τότε το πεπρωμένο είναι προδιαγεγραμμένο και "φυγείν αδύνατον".
Όμως
όταν το άτομο ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ να ζητήσει διέξοδο και ξεκινήσει τον αγώνα, τότε μέσω των νέων εμπειριών, θ' αρχίσει να μεταμορφώνεται από άβουλο πλάσμα σ' ελεύθερο ον, με κρίση ορθή, ανάλογη με την ορθή στάση του σώματός του.
Αυτή είναι η μεταμορφωτική δύναμη της θεάς Ανάγκης και η θετική πλευρά του πεπρωμένου που επιτυγχάνεται μόνον όταν ο άνθρωπος κατορθώσει να ξεφύγει από την παγίδα της παθητικότητας και την ακινησία της μοιρολατρίας.
"φυγείν αδύνατον" είναι άραγε το πεπρωμένο; 'Η μήπως είναι η πρόκληση που ενεργοποιεί την ψυχή σε εποικοδομητική συνεργασία με την νόηση, ώστε να υπερπηδήσει εμπόδια και να επαναπροσδιορίσει το "αναπότρεπτον" προς όφελος της κριτικής σκέψης που στηρίζεται στην Λογική;
Εύλογη απορία του νοήμονος όντος, που πάντα θ' αναζητά απάντηση μέσα από την ελικοειδή κίνηση της σκέψης!
Στίλβη Μ.Μ.